tel: 22 667 08 78 (pon. pt. 9-18) mail: info@garnkiswiata.pl
do kasy suma: 0,00 zł
Koszty przesyłki

 

Dostawa towaru odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS lub Inpost. Do wyboru macie Państwo możliwość opłacenia paczki przelewem (płatności on-line) lub dostawę "za pobraniem", gdzie płacicie kurierowi. Dane do przelewu otrzymujecie Państwo w mailu potwierdzającym akceptację zamówienia.

Koszt przesyłki kurierskiej GLS*:
- paczka opłacona do 30kg - 18 zł brutto,
- paczka pobraniowa do 30 kg - 22 zł brutto.

* - wybór kuriera GLS zalecamy dla większych gabarytowo oraz wrażliwych na uszkodzenie paczek takich jak np. zestawy garnków.

Koszt przesyłki kurierskiej Inpost:
- paczka opłacona do 20kg - 15,90 zł brutto,
- paczka pobraniowa do 30 kg - 19,90 zł brutto.

Termin dostawy 1-2 dni robocze od momentu złożenia zamówienia.

Koszt przesyłki do paczkomatów Inpost:
- paczka opłacona do 10kg - 13,90 zł brutto,

Dostawa do punktów Poczta Punkt (Żabka, ABC, Lewiatan, Delikatesy Centrum, Biedronka, automaty paczkowe)

- paczka opłacona - 11,90 zł brutto

Pocztex Kurier:

- paczka opłacona - 14,90 zł brutto

- paczka pobraniowa - 18,90 zł brutto

Odbiór osobisty:

Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionego towaru w naszym Dziale Sprzedaży w Warszawie przy ul. Dzieci Warszawy 9. Prosimy o telefoniczne potwierdzenie daty odbioru (226670878), abyśmy mogli przygotować zamówiony towar. Na miejscu istnieje możliwość opłacenia zakupów. Akceptujemy karty płatnicze.

Towar wysyłamy zazwyczaj w ciągu 24h od momentu złożenia zamówienia. Mogą sporadycznie zdarzyć się opóźnienia spowodowane chwilowym brakiem towaru w magazynie. Wtedy informujemy o tym klienta drogą mailową lub telefoniczną. Przesyłki nadane firmą kurierską lub do paczkomatów Inpost są odbierane codziennie. Przesyłki Pocztą Polską odbierane są przez przewoźnika w poniedziałki, środy i piątki.

Podczas odbioru przesyłki należy sprawdzić jej stan techniczny z zewnątrz (opakowanie). W wypadku jakichkolwiek wątpliwości lub stwierdzenia uszkodzenia prosimy o sporządzenie odpowiedniego protokołu szkody. W przypadku stwierdzenia widocznych uszkodzeń mechanicznych można odmówić przyjęcia towaru

Wysyłka do paczkomatów Inpost - 13,90 zł. Maksymalny wymiar paczki to 41cm x 38cm x 64cm. Opcja będzie niedostępna dla dużych zestawów garnków i zamówień na kilka produktów gdy całkowity wymiar przesyłki przekroczy podany gabaryt. Nie zalecamy wysyłki przedmiotów ze szklanymi elementami i delikatnych (chlebaki, czajniki).

Termin dostawy 2-3 dni robocze od momentu złożenia zamówienia.

  1. Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych, służący do odbierania paczek 24 h na dobę przez 7 dni w tygodniu.
  2. Możliwość odbioru w wybranym Paczkomacie InPost pojawi się na etapie wyboru opcji dostawy.
  3. Po zamówieniu przesyłki do Paczkomatu InPost otrzymasz wiadomość SMS oraz e-mail z kodem odbioru.
  4. Możesz także monitorować przesyłkę za pomocą funkcji śledzenia na stronie www.paczkomaty.pl oraz dzięki aplikacji Manager Paczek.
  5. Aby odebrać przesyłkę wystarczy udać się do wybranego Paczkomatu InPost, wpisać na panelu swój nr numer telefonu komórkowego oraz otrzymany kod odbioru, a skrytka z oczekiwaną przesyłką otworzy się.
  6. Jeśli nie odbierzesz przesyłki w ciągu 3 dni, zostanie ona przewieziona do najbliższego oddziału InPost. O adresie, pod którym paczka będzie oczekiwać, zostaniesz poinformowany SMS-em i e-mailem.
  7. W przypadku nieodebrania przesyłki w ciągu 14 dni od momentu jej doręczenia do Paczkomatu InPost, firma InPost zwróci nam przesyłkę.

 

Podczas odbioru przesyłek z paczkomatu należy zwrócić uwagę na stan przesyłki. Zgodnie z regulaminem Inpost istnieje możliwość reklamowania uszkodzonej przesyłki:

"Operator umożliwia zainicjowanie procedury reklamacyjnej podczas procesu odbioru Przesyłki Paczkomatowej ze skrytki w Paczkomacie i wypełnienie poleceń zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu. W tym celu, korzystając z odpowiedniej opcji w Paczkomacie, należy natychmiast ponownie umieścić Przesyłkę Paczkomatową w skrytce Paczkomatu pozostawiając ją do dyspozycji Operatora. Formularz reklamacyjny wysyłany jest na e-mail Odbiorcy, który jest obowiązany wypełnić go w ciągu 14 dni i zatwierdzić, co jest równoznaczne ze złożeniem reklamacji. Niewypełnienie formularza w określonym terminie skutkuje odesłaniem Przesyłki Paczkomatowej do Nadawcy. Operator po zainicjowaniu reklamacji dokonuje komisyjnego otwarcia Przesyłki Paczkomatowej i sporządza stosowny protokół. Na tej podstawie Dział Reklamacji Operatora stwierdza zasadność reklamacji lub odmawia jej uznania i w związku z tym podejmuje dalsze czynności określone w Regulaminie.
pkt 6. Do momentu złożenia reklamacji Odbiorca ma możliwość odebrania Przesyłki Paczkomatowej z oddziału Operatora.

Przy zamówieniach powyżej 300 zł - PRZESYŁKA GRATIS (dotyczy tylko opcji z przedpłatą)!

Paczki powyżej 30kg wyceniane są indywidualnie.

Dane do przelewu dla osób zlecających przelew z zagranicy:

Speedoshop

ul. Dzieci Warszawy 9

02-495 Warszawa

Nr rachunku IBAN: PL25 1140 2004 0000 3302 3402 6816

Nr BIC: BREXPLPWMBK

Ceny wysyłek zagranicznych:

Niemcy:

paczka do 5kg - 35zł

paczka 5-20kg - 40zł

Wielka Brytania:

paczka do 5kg - 80zł

paczka 5-20kg - 100zł

Irlandia:

paczka do 5kg - 120zł

paczka 5-20kg - 140zł

 

Francja:

paczka do 5kg - 65zł

paczka 5-20kg - 70zł

 

Holandia:

paczka do 5kg - 65zł

paczka 5-20kg - 70zł

Koszt przesyłki międzynarodowej do innych krajów podajemy indywidualnie dla każdego zamówienia po sprawdzeniu całkowitej wagi oraz gabarytów zamówionych produktów wraz z opakowaniem. Prosimy o kontakt mailowy info@garnkiswiata.pl celem przygotowania wyceny.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium